Torsdag

 
Idag är det äntligen torsdag! Inte för att det händer något speciellt
men det har känts som torsdag i flera dagar, haha. Jag hade planerat
att sova länge idag eftersom jag är ledig och sjuk, men det blev inget
av sovmorgonen.. Varit vaken ett x-antal gånger inatt på grund av
halsont, sen var jag nära att kliva upp 04.30 då jag var så less att
jag inte kunde sova.. Strax innan 06 klev jag upp för det var hopplöst
att sova. Jobbigt!
 
Sitter här med frukosten nu i alla fall och dricker te för att lindra halsen.
Idag ska jag vila, vila, vila och göra ett kort besök på universitetet för
att sälja böcker till en tjej. Känner mig inte alls sugen att åka iväg i det
här skicket men hon behöver böckerna och jag behöver pengarna.
Hoppas ni mår bättre än mig och att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0