Söndag

 
Svisch sa det så var helgen och firandet över! Har haft jätteroligt
med mamma och moster dessa dagar. Vi har hunnit med allt möjligt,
både shoppat, bakat, ätit och åkt runt. Det har varit en bra helg!
 
Nu är jag ensam här hemma, inte ens Diesel är hemma. Mamma och
moster tog med honom eftersom jag åker nästa vecka till Växjö.
Han kan ju inte vara ensam här då. Så nu dröjer det typ tre veckor innan
jag får se min lilla gubbe. Nu ska jag ta och läsa lite ur en bok och
sedan får jag se vad som händer mer idag, ingenting planerat mer än
tvättstuga under kvällen.
Vad ska ni göra denna söndag?

Kommentarer
Postat av: Liborius

Låter som att du haft en fin helg:)
sv. jag bor i Varberg som ligger 40 min nedanför Göteborg:)

2013-09-15 @ 11:14:34
URL: http://liborius.se
Postat av: Linda

Äldreboende för dementa :)

2013-09-15 @ 12:57:24
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0