Mitt sommarlov 2013

Sista sommarlovsdagen är här så därför tänkte jag skriva en
sammanfattning
om vad som hänt denna sommar.

I början av juni hade jag besök av J en vecka och de sista dagarna var även
mamma på besök. Åt god mat, spelade Yatzy och shoppade. En bra start på sommarlovet!



Sedan har jag ju jobbat på Socialtjänsten mellan juni-augusti för andra året i rad.
Trivdes som fisken i vattnet trots att det var galet stressigt större delen av
sommaren. Men med bra kollegor och våra fikapauser fungerade det, haha.




Spenderat några fredagar och lördagar på Ö-pärlan där det har varit pubafton,
pizzabuffé och tacobuffé. Umgicks med massa folk som jag inte sett på länge och
hade roligt framtill sent på nätterna. Superkul!

 

 

Under sommaren fortsatte mina sjukhusbesök, från det har jag minsann inte
haft sommarlov.. Fick tråkiga besked i mitten av juni gällande njurundersökningen
men sedan visade det sig att det inte var så allvarligt som jag först fick veta. Fick vara
på sjukhuset och lämna ännu fler blodprover samt göra en EKG-undersökning i
fem dygn. Resultatet var sisådär, till hösten ska jag börja medicineras även för hjärtat..





I princip hela augustimånad spenderade jag i Växjö tillsammans med J. Åkte dit
7 augusti och kom hem 26 augusti. Hade jätteskoj och mysigt under tiden som jag
var där. Hann med en massa roliga saker, bland annat göra besök på Ullared,
Liseberg och IKEA. Jag besökte även Öland och Kalmar för första gången, mysiga
ställen. Sedan har jag även sett fästingar, sniglar och maneter för första gången i
mitt liv. Äckliga fästingar säger jag bara, usch! Förutom att besöka massa orter har
jag även varit på Karl-Oskardagarna (en festival i Växjö) och firmafest.
Hade toppenbra veckor i småland!



Summan av allt detta är att mitt sommarlov har varit väldigt bra! Började sommaren
med att jobba och tjäna pengar, och avslutade med tre veckors semester och
massa shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0