Bokat resa och tagit upp kontakten

Åh vad jag är glad! Igårkväll bokade jag en resa ner till Växjö igen,
hihi. Var där för en månad sedan men nu åker jag igen, denna
gång med två syften: För att umgås med J men också för att gå på
arbetsintervju i en stad en bit ifrån. Åh vad skoj!
 
I samband med att jag bokade biljetten kom jag på att min bästa vän
från högstadiet flyttade ner till Växjö i augusti. Så nu när jag åker ner
ska vi träffas och prata om alla år som vi varit ifrån varann, det är en
hel del som hänt! Jag minns hur pratiga vi var i varandras sällskap och
jag gissar att det blir liknande denna gång eftersom vi har åratal att ta
igen, hihi. Ska bli så skoj!
 
2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0