Söndag

 
Den här söndagsmorgonen var inte lika rolig som lördagsmorgonen.
Nu är det grått och regnigt ute samt att jag har världens magvärk.
Har tagit värktablett men det har inte hjälpt ännu. Känns inte alls
lockande att springa upp och ner i tvättstugan idag när jag mår såhär.
 
Ska ta tag i kommentarerna, läsa några bloggar och sedan se ifall
tvättstugan är ledig så jag kan börja tvätta tidigare. Medans tvätten
snurrar ska jag nog se en film. Idag tänker jag inte röra mig från soffan
mer än nödvändigt. Måste bara nämna att Amazing Race visas på tv just nu,
och lagen ska åka till Kiruna samt Jukkasjärvi. Haha skitkul att se när de
ska till Sverige!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina♥

Haha då är vi två om det :D förutom att jag var 16 första gången jag såg min ^^, den var så smaal... Liten.. Äcklig.. Men jag ville så gärna ta i den oxå ^^, men jag stod bara stilla tekniskt sätt medans min bästavän sprang runt och fotade ^^,

2013-05-05 @ 10:16:19
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0