Sommarens planer 2013

Förra året skrev jag ut "Sommarens planer 2012", och tänkte göra det
i år igen fast för denna sommar såklart. Har en del planer för sommaren
men om alla planer blir av återstår att se. Vet i alla fall att det kommer
bli en grymt bra sommar.
 

Sommarens planer är i alla fall att först jobba på socialtjänsten mellan
10:e juni till 9:e augusti. Sedan har jag tre veckor ledigt innan skolan
börjar igen. Åker till Växjö när jag jobbat klart för sommaren. Då blir det
ett besök på Ullared (ett måste!) och eventuellt ett besök till Göteborg
för att gå på Liseberg. Ser framemot det jättemycket, så hoppas verkligen
att Lisebergs-planen blir av! Möjligtvis blir det att besöka två "festivaler"
eller vad man ska säga under tiden jag är i Växjö. Inte helt 100 % säker
men jag hoppas det blir av, skulle vara kul. Sedan ska jag självklart försöka
bli brun i år igen. Jobbar ju varje måndag-fredag och kommer inte vara hemma
förrän vid 17-tiden, så får försöka sola så mycket det går under helgerna.
Tror det kommer bli en bra sommar hur som helst!
Har ni några planer för sommaren?

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

kul med ullared vill också dit men måste ha bil och skaffa mitt körkort innan..

2013-05-19 @ 12:32:39
URL: http://natalies.se/
Postat av: Natalie Salazar

ja och själv bor jag i sthlm så blir en jäkla bit..

2013-05-19 @ 14:47:47
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0