Sjukhusbesök

 
Usch, usch, usch. På måndag har jag tid hos en läkare på medicin/
angiologi-avdelningen på Norrlands universitetssjukhus (NUS) här
i Umeå. Jag är verkligen livrädd, har typ tänkt på detta läkarbesök
hela veckan. Usch jag vill inte dit, men tyvärr så måste jag ju..
 
För lite över två veckor sedan var jag på NUS och tog massa
blodprover. Det var bland annat två annorlunda/mer sällsynta prover,
P-renin och P-aldosteoron, som bland annat ska visa hur mina njurar
fungerar, om något värde är för högt där och så vidare. Det var 13
olika prover som togs, och nu på måndag får jag antagligen veta provsvaren
då jag ska till läkaren. Usch vad nervös jag är! Jag hoppas verkligen inte att
de hittat något galet med mina njurar utan att mitt blodtryck bara beror
på ärftlighet. Jag är livrädd och vill verkligen inte ha måndag, usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0