Onsdag

 
Det är bara onsdag men känns som en lördag, haha. Ytterligare en
vecka då jag är dagvild. Igår kändes det som en fredag eftersom
jag träffade gruppen och sedan tog helg. Galet skönt med helg på
en tisdag.
 
Idag är jag alltså hemma hela dagen, men trots det vaknade jag
klockan 06. Inte för att det gjorde något, solen sken för fullt så jag
vaknade faktiskt pigg och glad. Nu ska jag äta lite frukost och därefter
kanske titta igenom grupparbetet som ska göras. Eventuellt blir det
lite solande på balkongen om det inte blåser allt för mycket. Så fuskigt att
södra Sverige har så varmt och de redan kan sola i bikini! Under eftermiddagen
kommer mamma hit också, ska bli roligt!
Vad gör ni denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att bara vara hemma :D har du långt till skolan? :)

Ja, jag tyckte skogen var fin faktiskt :) men jag hatar orientering. Hatar att springa runt i skogen i as varmt och leta efter kontroller som inte finns. Men jag tyckte det var roligt denna gång lite iallafall :)

2013-05-08 @ 06:44:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0