Måndag

 
Den här nya veckan har börjat med en god frukost och mys i sängen
med Diesel. Vädret däremot är inte det bästa, ingen sol utan
grått och tråkigt. Nå ja, kan vara skönt med en sån dag också ibland.
Hittills har vi ju faktiskt haft himla fint väder.

Dagens planer är att snart hoppa in i duschen innan jag börjar
denna måndag. Sedan blir det ett besök till Coop för att handla lite
nödvändigheter. Därefter får jag se vad som händer, blir nog bara att
slöa här hemma framför tv:n. Imorgon däremot blir det ett besök
på universitetet.
Vad ska ni göra idag, några planer?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag tar det så jäkla lugnt idag med, har inte fått min respondents uppsats än, så jag kan liksom inte gööööra något mer ^^

2013-05-27 @ 12:05:07
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: tess

söt kisse <3

2013-05-27 @ 17:21:59
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0