Hundraser

 
Som några av er kanske vet så är jag lite smårädd för större hundar.
Men förälskar mig ändå i massa olika hundraser, haha. Favorit-
hundraserna är fransk bulldog, mops och chihuahua. Men för
någon dag sedan såg jag Djurakuten och där var det en Cane Corso
med. Tidigare har jag inte varit så förtjust i just den rasen, men
mitt hjärta smälte när jag såg hunden i Djurakuten. Den var så sjukt
fin, gosig och såg jättesnäll ut. Riktigt fin hund! Men fransk bulldog
kommer alltid vara favoriten, de är så himla söta, hihi.
Vilken är er favorit-hundras?

Kommentarer
Postat av: lie

otroligt fin hund!
har nog ingen favoritras :)

2013-05-19 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0