Good day

 
Åh vilken bra dag det här har varit! Underbar tisdag! Idag hade
vi som sagt det sista examinerande seminariumet för den här terminen.
Det gick riktigt bra så jag är sjukt nöjd. Redan före 12-tiden var
seminariumet avklarat och alla önskade varann trevlig sommar. Helt sjukt
att det bara är en termin kvar av utbildningen!
 
Hann sitta och sola en stund utanför NUS innan jag hoppade på bussen hem.
Det har varit sjukt härligt väder idag, asvarmt. Hoppas verkligen det
är lika varmt imorrn för då ska jag sola hela förmiddagen.   Här hemma
har jag tagit det lugnt hela eftermiddagen. Njutit av ledigheten, haft
ansiktsmask och glott på Ullared, hihi. Nu ska jag ta tag i några kommentarer,
lyssna på Calvin Harris och vänta att Halvåtta hos mig ska börja.
Vad gör ni den här underbara tisdagen?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Kan förstå det! Kommer säkert bli super roligt :)
haha det kan jag tänka mig!! Får se hur många som kommer på kampen som är mellan våran skola och en annan på torsdag :p tvekar på att så många kommer orka ta sig dit men vi får se.

2013-05-28 @ 22:18:51
URL: http://kerosene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0