Fredag

 
Det känns som att den här veckan har gått i ett rasande tempo.
Kändes som att det nyss var måndag och jag var på sjukhuset,
men nu är det redan fredag. Skönt med helg!
 
Dagens planer är att boka in ett besök på vårdcentralen till nästa
vecka. Jag börjar verkligen bli stammis hos dem, haha. Sedan ska
jag gå ut och sola på balkongen hade jag tänkt. Solen är bara framme
där till klockan 12 ungefär, så gäller att passa på från morgonsidan.
Vad mer som händeridag är oklart, ingenting är planerat. Blir en dag
med ledighet och sol i alla fall, det låter inte helt fel.
Vad ska ni göra denna fredag?

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Håller med, det har gått hur fort som helst! CRAZY!
Jag ska till stugan efter jobbet idag. Dra iväg och andas lite lantluft ^^

2013-05-17 @ 08:34:55
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Carolina Thoor

Mm :/ hoppas att jag inte får svåra! :) kom hem och grät igår bara :/

2013-05-17 @ 10:49:18
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0