Utmaning igen

Jag har fått en bloggaward av Patricia.
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till
bloggar som har färre än 200 följare. Berätta på din blogg vilka
du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv på deras bloggar att
de fått utmärkelsen av dig. Svara på frågorna du fått av den som gett
dig utmärkelsen. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

 

5 frågor som jag ska svara på:
Hur ser den perfekta myskvällen ut för dig?
- Börjar med att laga någon god mat (tillexempel tacos),
tänder ljus, ser någon bra film och har något gott att äta
och dricka.


Vilken är den bästa presenten du någonsin fått?
- Oj, jag vet inte.. Bärbara datorn som jag fick i julklapp av
mamma är nog den absolut bästa presenten på väldigt länge!


Om du ska bjuda någon på trerättersmiddag, vad skulle du servera?
- Till förrätt skulle det kanske bli vitlöksbröd och något till,
till huvudrätt skulle jag servera potatisgratäng med fläskfilé
eller smördegsinbakad fläskfilé med sallad och vitlöksdressing.
Efterrätten får bestå av chokladfondant och fruktcocktail.
Nu blev jag ju hungrig!

 

Vad hittar du på en helt ledig dag?
- En dag då jag är helt ledig och inte har något att plugga och
inga måsten, då sover jag gärna länge på morgonen. Äter sedan
en god "helgfrukost" framför tv:n, lite mer "avancerad" frukost än när
jag ska till skolan. Under dagen tar jag kanske en promenad, bakar,
har hemmaspa,  och njuter av att göra precis vad jag vill utan att
behöva stressa och tänka på alla måsten.


Din högsta önskan just nu?
- Bland annat att C-uppsatsskrivandet ska flyta på och att
all snö ska försvinna.

 

 

De som jag nominerar är: Sanne, Sandra, Carolina, Jessica, Nicole

5 frågor som de nominerade ska svara på:
- Vilken är din favoritmat?
- Vad gör du helst på fredagkvällarna?
- Om du fick vara kändis för en dag, vem skulle du vilja vara och varför?
- Vad äter du helst när du går ut på restaurang?
- Om du går på en första dejt med någon, vad skulle ni göra?


Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Roligt att läsa dina svar.

Men du, jag lovar, det är bara du själv som ser den. Du har ju galet snygg kropp!

2013-02-14 @ 14:45:45
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Jessica

Glad alla hjärtans dag! <3

sv, okej där borde du äta :D

2013-02-14 @ 14:54:00
URL: http://lifeofjk.blogg.se
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh kul att du tycker det!

2013-02-14 @ 15:13:29
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: Thea

Glad alla hjärtans dag!
Kolla gärna in på min blogg!

2013-02-14 @ 20:57:20
URL: http://theawerr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0