Tisdag

 
Mobilen larmade 06.30 och jag klev upp direkt, det är nog första
gången på länge som jag inte ligger kvar någon minut. Efter
8,5 timmars sömn var jag faktiskt pigg, så himla skönt.
 
Sitter just nu och äter frukost, det är standard varje morgon när
jag bloggar, haha. När jag fixat mig iordning är det dags att
sätta igång med uppsatsen. Börjar med att läsa engelska
vetenskapliga artiklar, vilken morgon.. Nå ja som tur är det
ett intressant ämne, då gör det ingenting att artiklarna är på engelska.
Uppsatsen är alltså det som jag ska syssla med idag, dock inte
lika länge som igår. Idag blir det kanske att arbeta mellan 8-14,
är himla skönt att man kan styra tiden själv.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Ava Miranda

du ska alltid vara så fin! :O

sv: Tack så himla mycket :D förlåt för sent svar! Har så många kommentarer att svara på och har fullt upp nu för tiden ;/

2013-02-26 @ 12:33:35
URL: http://avamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0