Söndag

Alltså jag är så himla dagvild nu under mellandagarna, haha.
Fredagen kändes som en måndag, gårdagen kändes som söndag
och nu när det är söndag känns det som en vardag. Knasigt.
Har inga direkta planer för dagen utan bara göra det som faller mig in.
Ska ringa till SJ och omboka min hemresa från Växjö, måste hem
lite tidigare än planerat eftersom jag behöver tid till flyttpacka.
Tur att jag tog en ombokningsbar biljett! Förutom att ringa telefon-
samtal har jag inget planerat för denna söndag. Känner för att ha
en lugn dag med godisätande och kaffedrickande, haha.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, håller inte reda på veckorna när man är ledig var och varannan dag :S

2013-12-29 @ 12:36:13
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0