Skärgården och flyttfirmor

 
Vilken mysig annandag jag har! Under förmiddagen gjorde jag
"pappersarbete" då jag kontaktade jag olika flyttfirmor för att få en
offert/ett anbud om vad det kostar att flytta mina saker ner till södra
Sverige. Kände mig som en kontorist med alla tiotals informations-
sidor som jag fick, uträkningar etcetera. Eftermiddagen ägnade jag
åt något mycket roligare - var på middagsbjudning hos mommo. Gott!

Nu ska jag värma lite glögg, ta en pepparkaksmuffins och se
Skärgårdsdoktorn. Älskade den serien när den gick på tv under
1990-talet och nu går den i repris. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, en gammal favvisserie <3

Ikväll ligger jag bara hemma framför TV:n och myser :) Ska upp o jobba imon...

2013-12-26 @ 18:48:57
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: Linnéa

Hihi, ok <3

2013-12-26 @ 21:33:20
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0