Sista uppgiften på socionomprogrammet är klar!

 
Wow! Imorse fixade jag det allra sista med fördjupningsarbetet
i Barn, Unga & Familj-kursen. Ett arbete på 11 sidor är
färdigskrivet och det var min sista uppgift på socionomprogrammet.
Kan ni förstå? Jag har gjort klart min sista uppgift på
socionomprogrammet!
! Det känns så himla konstigt, tänk att
jag aldrig mer ska göra en skoluppgift! Som sagt, det känns
jättekonstigt men oj vilken lycka. Efter 3,5 år på socionom-
programmet har det blivit en hel del individuella arbeten,
grupparbeten, tentaplugg, seminarium och så vidare men
nu är allt sådant över. Underbart! Nu håller vi tummarna
att arbetet blir godkänt den 13:e januari.

Kommentarer
Postat av: ✞♔ Patricia ♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så skönt för dig:)

sv: Vi ska till småland över jul, jag vill ju verkligen fira med min familj. Men till nyår är vi nog tillbaka i Göteborg igen:)

2013-12-13 @ 22:32:59
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: S

Hej! Jag pluggar den här kursen nu men har svårt att komma på ett bra ämne då jag inte vet vad lärarna vill ha :) Vilket ämne skrev du om? eller kan du tipsa om något annat ämne som någon annan skrev om? Vore snällt!

2017-04-21 @ 13:35:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0