Nyårslöften

 
Jag har nästan varje år något nyårslöfte och de senaste åren har
jag faktiskt hållit dem. Får hoppas det blir så för 2014 också!

Mina nyårslöften för 2014 är:
- Att jag ska arbeta för att få plattare mage. Vikten är det inget fel
på då jag redan ligger på undervikt, men är inte nöjd med magen
utan vill gärna få den plattare.

- Fortsätta sätta in pengar på mitt sparkonto varje månad. Ska
försöka lägga in en ännu större summa pengar från och med mars
då jag börjar jobba.

- Bara äta godis/onyttigheter under helger. Hittills har det fungerar
bra, det senaste året har jag knappt alls ätit onyttigheter, bara vid
särskilda tillfällen/högtider. Dock har det blivit rätt mycket slarv nu
i slutet av december då jag har varit hos mamma och det är jul samt nyår.
Men i januari ska jag återgå till min "nyttiga linje" och försöka undvika
onyttigheter så mycket jag kan. Sen när jag väl unnar mig gör jag det
med gott samvete.
 

Jag tror att jag kommer klara alla dessa tre nyårslöften eftersom
det redan är saker som jag gjort/gör. Så det är bara att fortsätta i
samma spår, haha. Det svåraste blir att få min "perfekta" platta
mage, men jag ska jobba på det och förhoppningsvis lyckas.
 
Har ni några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, jag har inte funderat på några löften ännu, men listan kommer garanterat vara superlång på nyårsafton <3

2013-12-29 @ 20:32:29
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: NICOLE

Woopwoop lycka till :D Ett löfte förra året var att träna mindre då jag haft lite problems med det :) Mår bättre nu när jag inte ser det som "tvång" :)


Så kul, hoppas du får det sålt :)

Jo jag kollade din blogg efter jag kommenterade smart som jag är, så har kollat in dina klappar :D hihi ha en fiiin kväääääll :)

2013-12-29 @ 22:42:56
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV Nä precis. Men man mognar :)
Ja men gör det, promenader är toppen. Och jag tycker man kan, som du skrev, äta något gott någon dag i veckan. Man är ju inte på topp alla dagar och då ska man peppa upp sig själv med det man gillar!

Ja de är mumsiga :D Ja gör de!

2013-12-30 @ 00:57:16
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0