Min hjärna strejkar

 
Nu har jag en veckas ledighet framför mig och nästa vecka är
det bara ett arbetsseminarium på onsdag, sedan har jag jullov.
Helt galet! Min hjärna har dock tagit jullov för längesedan, det
går så otroligt segt när jag försöker plugga. Ingenting blir gjort
utan det är mycket intressantare att stirra ut på folk, städa och
sopa kattsand, haha! Idag lyckades jag i alla fall knåpa ihop
några rader på fördjupningsarbetet så jag får vara nöjd, det är
bättre än ingenting alls.

Under kvällen har jag skitit i allt som har med skolan att göra.
Istället har jag slöat framför Masterchef, Halvåtta hos mig och
nu är det House. Ska se några tv-program och sedan är det dags
att ta det där jäkla provet igen. Ska även ta någon tablett som man
blir pigg av, inte särskilt lägligt att jag måste ta den på kvällen..
Men men, imorgon är sista dagen som jag behöver ta dessa prover.
Så less denna jäkla sjukdomsutredning!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv: haha ooch min snickers innehåller också jättemycket! paniiiik :O Jag har inte ätit snickers på ett halv år så de e väl ok I guess haha

2013-12-05 @ 20:42:15
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Jenny Karlsson

Hallådär! Sugen på ett nytt smycke kanske? var då med i min tävling tillsammans med thisstyle.se där du får chansen att vinna ett valfritt smycke till dig själv eller kanske något att ge bort i julklapp? :)
kram

direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/tavling---vinn-valfritt-smycke-fran-this-11076323

2013-12-06 @ 19:48:46
URL: http://www.nattstad.se/jennykarlsson

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0