Måndag

 
En ny vecka har börjat, jag har bara skola på onsdag och sedan
är det jullov. Känns underbart! Har två helt lediga dagar nu
framför mig och jag ska njuta till fullo. Hade tänkt börja den här
dagen med att ringa några samtal. Tråkigt men sånt som måste
göras, håller tummarna för att det inte är en massa som står i kö.
Sedan ska jag bege mig ut på en promenad med musik i öronen.
Myspys då snön faller lite lätt från himlen. Resten av dagen blir
en innedag med tända ljus, te och filmtittande.
Vad har ni för er denna måndag?

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, har du bara en skoldag till innan lovet? Härligt:)

2013-12-09 @ 13:08:29
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: NICOLE

Men åh vad skönt, jag slutar den 20e tror jag..

SV Oj är nästa steg operation?
Hm usch att ingen av er kan göra något. Som sagt haha jag hade blivit galen ;D

Jo tack resan är lååååång. Har åkt den några gånger ;)
Men mellan mig & H är det bara "60" men han åker ändå inte hem ofta alls :)

2013-12-09 @ 16:43:44
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0