Jag har fått jobb!!

 
Man brukar säga "Efter regn kommer solsken" och så är det verkligen.
Iförrgår var det tungt då Kosmos dog, men samma eftermiddag fick jag
ett glädjande besked som jag nu kan gå ut med - Jag har fått jobb!!


Det är en tillsvidaretjänst som biståndshandläggare på 100 %,
vilket känns helt underbart! Så himla glad att jag får jobba med
något som jag verkligen vill och tycker om. Att det dessutom är en
tillsvidaretjänst känns fantastiskt, nu är det min tjänst så länge jag vill.
Tänk att jag blev vald av alla som sökt. I slutet av februari går flyttlasset
ned till södra Sverige och närmare bestämt Borås! Det känns så himla
spännande, nervöst och superduper kul! Har alltid sagt att jag vill flytta
söderut och nu kommer det ske. Valet av stad är jag helnöjd med,
Borås är fint! Staden är ungefär lika stor som Umeå, sen är det nära
till andra städer - Göteborg och Jönköping ligger bara en timme bort,
Ullared 1,5 timme bort och Växjö två timmar bort. Wiiie, vilken lycka!!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis får jag säga till dig. Vad kul att veta att du inte kommer bo så långt ifrån mig:)

Tyvärr har jag inte så bra koll på Borås om hur man hittar bostad. Hoppas du hittar något:)

2013-12-20 @ 22:19:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Anonym

grattis:)

2013-12-22 @ 12:35:21
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0