Fredag

 
Det känns verkligen inte som en fredag idag utan snarare
som en måndag. Nu är julen över men om några dagar är det
dags för ytterligare en högtid, nyårsafton! Hade tänkt börja
den här dagen med en resa till Haparanda för att handla mat.
När jag kommer hem ska jag faktiskt göra lite skolarbete..
Trots att alla uppgifter är färdiga så måste en opponering göras
då vi har seminarium 7:e januari. Vill inte sitta de sista dagarna
och stressa så hade tänkt läsa igenom studentens arbete idag
och imorgon skriva ner lite synpunkter. Tur att det inte tar länge!
Vad mer som händer denna fredag är oklart. Ser framemot "stadsturen"
i alla fall, men innan det är dags för Haparanda ska jag få frukost i magen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Idag jobbar jag faktiskt... Inte så många på jobbet denna fredag, så jag kan ha på musik och sjunga högt för mig själv <3

2013-12-27 @ 11:20:07
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0