Examenskläder fixat

Min examensdag närmar sig med stormsteg. Om 46 dagar (!!!)
står jag i Aula Nordica och är nyexaminerad socionom. Helt galet!
Det är verkligen svårt att förstå. Jag tyckte det var nyss utbildningen
började och nu är jag snart i mål. Håller på att arbeta med den
allra sista uppgiften på socionomprogrammet just nu vilket känns
riktigt konstigt, det är liksom slut sen på allt plugg. Wiie!

Under veckan när jag och mamma strosade runt på stan hittade
jag en riktigt snygg klänning. Kände direkt "Det där är min
examens
klänning", och så blev det. Jag älskar den verkligen!
Sen vet jag även vad jag ska ha för smycken, nagellack och
frisyr, så allting är fixat och klart. Nu är jag redo för examen!
Vad tycker ni om klänningen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Snygg!

sv: Ja, men man vänjer sig ;D

2013-12-02 @ 22:43:10
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0