Torsdag

Igårkväll fixade jag en ny kategori, "Quotes/citat". Har lagt in
några inlägg med quotes som jag hittade i arkivet. Vet att det ska
finnas fler men jag hittar inte dem.. Nå ja, det spelar ingen roll
för någonstans här i bloggarkivet finns dem ju. Och känner jag mig
själv rätt så dyker det upp massa nya quotes snart, jag älskar ju
såna bilder.
 
Den här dagen då? Idag är jag återigen på ekonomiavdelningen
men med en annan socialsekreterare. Ska bli skoj! Dagarna går
alltid så fort när jag är nere på den avdelningen, men det är ju positivt.
Nu ska jag ta en mugg te och sedan rulla mot praktiken.

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

Hejsan!
Har en frågestund i bloggen just nu och skulle bli jätteglad om du skulle kunna fråga en fråga eller mer:D!
Kram!

2012-11-22 @ 10:30:14
URL: http://miniizza.blogg.se
Postat av: SAGALARSSON | foto&design

svar: För jag är inte femton :( tråkigt nog är det 15år kvar.
Hihi, kul! :)

2012-11-23 @ 16:33:57
URL: http://monty.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0