Söndag

 
Söndagmorgon och helgen är snart över. Varför går helgerna
alltid så fort? Jag hade ju tänkt hinna plugga under dessa dagar
men det har inte blivit av, jag har inte ens öppnat dokumentet..
Nästa helg blir det inte heller att plugga eftersom jag ska till Umeå.
 
Nå ja tillbaka till söndagssysslorna som ska ske idag.
Det är skyltsöndag här i norrbotten i alla fall (fast det kanske är
i övriga Sverige också idag?), och det ska jag självklart se på.
Tycker det är så fint när stan är julpyntad med belysning och så
får man gå in i affärerna och dricka glögg, hihi. Kanske orkar plugga
under eftermiddagen, återstår att se. Sedan ska jag till Bjumis igen
eftersom en ny vecka börjar imorgon.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Barbro Norberg

Var ligger Bjumis? Är din praktik slut snart?vi åker till Teneriffa på söndag o stannar till april. Anita o Lasse kommer också o stannar till mars .Anita fyller sjuttio år 22 dec.Jag tar ju med paddan så jag kan se vad som händer.Men jag skriver inte att jag är bortrest p.g.a inbrottsrisken.Hoppas det är bra med mamma . Lever dina morföräldrar? Kjell har varit sjuk hela hösten.Verkar vara reumatiskt för han hade så hög sänka.de utreder det nu. Hälsningar Från oss båda.

2012-11-25 @ 09:13:51
Postat av: Lillablå♥

Okej :D är dem roliga att passa? ;)

2012-11-25 @ 10:15:05
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0