Lördag

 
Lördagmorgon och jag vaknade strax efter 09-tiden med huvudvärk.
Inte så bra start på morgonen.. Sitter nu i alla fall med en cappuccino-
mugg bredvid mig och ska snart hoppa in i duschen. Vid 12-tiden ska
jag och mamma till folkets hus för att titta vad som är där, det skulle
visst vara någon "modevisning", försäljning och så kan man bli klippt.
Det skulle jag behöva eftersom mina toppar är väldigt slitna.
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt framför tv:n och datorn,
idag ska bli en såndär lugn och skön lördag. Kanske tittar på någon
Johan Falk-film som jag har, låter inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Sara Åkerlund

hoppas huvudvärken försvinner snart!

2012-11-10 @ 10:50:23
URL: http://stickorstay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0