Dag 30 - Det här året

Det här året har varit väldigt bra än så länge måste jag säga!
 
Det har gått bra på universitetet, jag har lärt mig nya saker,
och fått godkänt i alla kurser som tur är. Jag gjorde min första
tatuering i maj, och jag är så nöjd över den! Har även hunnit med att
göra en till piercing i örat. Beroende? Ja. Sommarjobbat samt
haft/har praktik på socialtjänsten. Love it! Det känns helt rätt för mig.
Har varit i Växjö två svängar och umgåtts med en kompis och fått se
vad staden har att erbjuda, blev även av med "Ullared-oskulden", haha.
Sen det största av allt som hänt i år är att jag såg Nickelback och
Daughtry live i september. En magisk kväll som jag aldrig kommer glömma!
 
       

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fina bilder på dig :D

skulle du kunna rösta på mig i tävlingen i mitt inlägg? (förlåt om du inte gillar sånt) kram

2012-11-22 @ 17:01:41
URL: http://eemma.se/
Postat av: NICOLE

SV Ja precis! Får tänka så :) Men ska ta det i juni, i maj (när jag fyller) kommer vi ha fullt upp nationella ;)
Var du jättenervös innan uppkörningen? ;D

2012-11-22 @ 17:30:12
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0