Lista 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj vad svårt.. Jag kommer inte ihåg något sånt i alla fall.
Haha i så fall ska det vara att jag började motionera på allvar och
slutade inte efter någon dag/vecka.  :D

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja,
vänner och vänner. Känner några som blev det men riktigt vänner
är det kanske inte.  :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och finland.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Nja,
tror inte det. Tyckte det var ett riktigt bra år.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 14/9

8. Vilken var din största framgång 2011? Fick högsta betyg på många
uppgifter och tentor :) Ett riktigt bra studieår med andra ord.

9. Största misstaget? Oj, det vet jag inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit förkyld några gånger
men inte skadat mig.

11. Bästa köpet? Måste säga biljetterna till Veronica Maggio-konserten
och In Flames-konserten.  :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha sånt där tråkigt
som mat, hyra och studentlitteratur.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina nära och kära.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Shinedown - Devour samt Sound of madness, Nickelback - When we stand
togheter, Veronica Maggio - Jag kommer.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Oj.. Inte en aning.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat mindre.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos moster med hela släkten som vanligt :)

19. Blev du kär i år?
Det var jag redan, har :)

20. Favoritprogram på tv? Masterchef, 112, Vänner osv.

21. Bästa boken du läste i år? 3096 dagar av Natascha (ja vad
hon nu heter i efternamn..)

22. Största musikaliska upptäckten? Shinedown, stora favoriter! :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

25. Något du önskade dig men inte fick? En parfym från DKNY

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i skolan på
föreläsning, storhandlade, handlade på systemet för första gången,
åt tårta.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag tror inte det. Tyckte det va ett riktigt bra år.  :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Som alla andra år?

29. Vad fick dig att må bra? Nära och kära samt motionerandet.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel helt klart, grrr! ;)

31. Vem saknade du? Farmor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0