Fredag


Äntligen fredag! Den här veckan har gått riktigt segt, men antar att
det är eftersom jag inte mått helt hundra bra. Nu är det i alla fall
fredag och jag ska bara avverkar några timmar på universitetet
innan jag får helg. Okej, några.. Det blir sex timmar, har skola
mellan 9-15 idag.

Vad bjuder helgen på då? Lite pluggande blir det. Kommer få en uppgift
att göra idag så.. Sedan är jag sugen att baka något, men får se om
det blir av. Skulle vara sjukt gott med scones fast samtidigt är jag sugen
att baka semlor, haha. Får se om det blir något överhuvudtaget. ;p
Vad ska ni göra i helg? :)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

men så söt!

2012-02-10 @ 18:42:46
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0