Torsdag

Den här veckan kryper verkligen fram.. Känns som att tiden står
stilla, haha. Nå väl, nu är det ju bara denna dag kvar och morgondagen,
sedan är det helg. Men den här helgen måste jag försöka läsa lite
litteratur. Kan inte ha en lika slö helg som förra veckan, då jag låg
nerbäddad i soffan hela dagarna och tittade på film. Fast jag var ju
sjuk, då får man göra det med gott samvete.  ;)

Denna torsdag bjuder inte på film, utan istället bjuds jag på ett
obligatoriskt seminarium, haha. Därefter är det grupparbete en
stund och sedan är skoldagen över. Förhoppningsvis är jag hemma kring
14-15tiden idag. Men ingen rast, ingen ro - då ska jag försöka läsa
lite litteratur och försök förstå någonting. Men hur det går med den
saken återstår att se.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0