Tisdag



Jag är förvånad över hur lätt det går att vakna så pass tidigt som jag gör.
Visserligen ska jag inte ta ut något i förskott, det är bara andra dagen
som jag vaknar tidigt. Men både igår och idag har det gått smärtfritt,
har inte alls varit trött när jag har klivit upp. :)

Den här dagen kommer bjuda på skola under några timmar, sedan får
vi se vad som händer när jag kommer hem. Matlagning, diska och
duscha står på listan i alla fall. Men får se om det blir att läsa någon
artikel eller liknande, beror på hur mycket vi hinner göra idag när vi
ska arbeta i basgruppen. Ser faktiskt framemot denna dag trots det
gråa och trista vädret. Tur att jag ska spendera dagen inne på universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0