Söndag

Jag förstår inte vart den här helgen har försvunnit. Var ledig hela fredagen
så jag har fått en dag längre helg, men ändå har tiden sprungit iväg.
Vad har jag egentligen gjort under helgen? Kommer knappt ihåg det, haha.

Nu sitter jag här hemma rätt nyvaken, försöker "ladda batterierna".
Ska snart ta tag i dagens sysslor. Det blir att springa i tvättstugan
flera timmar som varje söndag, sedan ska lägenheten dammsugas,
jag ska duscha och diskberget ska försvinna. En hel del att göra med
andra ord. Kanske dags att sätta igång..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0