Seminarium

Terminens första seminarium är avklarat. Min seminariegrupp hade tid
mellan 08.15-10.00, skönt att börja tidigt så man får sluta tidigt.
Själva seminariumet gick bra, och tiden sprang faktiskt iväg. Direkt
efter seminariumet blev det att arbeta med basgruppen för att
korrigera sånt som kunde bli bättre. Slutade före 13, så var hemma
rätt tidigt. Skönt.  :)

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet.
Då blir det att äta middag och därefter kanske jag är flitig och läser
några sidor studentlitteratur. Men det är inte så himla roligt, haha. :D
Detta resulterar i att jag inte är så effektiv som jag hade tänkt, men
egentligen spelar det ingen roll. Bara jag har läst de angivna sidorna
till tentan så.. :) Ingen brådska.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0