Schema

 

Den här dagen känner jag mig inte alls i form för skola, men det är bara

att kämpa sig igenom dagen för om några timmar har jag helg. Morgonen

börjar med dataövning då vi ska få lära oss Excel. Jag lärde mig litegrann

om det programmet i Datorkunskapen på gymnasiet om jag inte minns helt

fel, men jag kommer inte ihåg någonting typ. Att lära sig Excel är välbehövligt

eftersom vi ska sammanställa undersökningens resultat i det programmet,

så hoppas någonting av dagens lektion fastnar. Efter lite lunch blir det att

träffa basgruppen för att arbeta med grupparbetet. Vi ska fortsätta hitta

på frågor till enkäten och sedan ska vi formulera ett introduktionsbrev också.

Sedan är det säkert mer att göra också men detta är lite av det vi ska göra

idag i alla fall.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: kattis

sv: Ja absolut!! Vi har det super bra med schemat :) Hoppas du hinner med allt plugg bara och att det inte tar över allting :)

2011-09-15 @ 12:27:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0