Schema

10.15 börjar min skoldag, första föreläsningen på det här momentet ska

handla om processövningen. Tydligen skulle vi få information om

seminarieuppgifterna och processövningen, sedan om det blir något

annat prat återstår att se. Efter lunch ska det föreläsas om vetenskapsteoretiska

perspektiv eller något sånt. Jag har inte en susning om vad det är, men

det låter inte särskilt roligt eller intressant, haha.  ;) Så just nu sitter jag och

längtar efter att tiden ska springa iväg och klockan blir 15 så jag får lämna

föreläsningssalen.  ;b

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0