Schema

 

09.00 ska jag träffa basgruppen för att fortsätta arbete med basgrupps-

arbetet inför seminarium tre. Idag blir det att göra några diagram utav

enkätsvaren, sedan måste vi även göra ett Chi2-test. Kanske att vi hinner

börja och skriva något.. Jag vet faktiskt inte alls hur länge det tar att göra

diagrammen och så. Men en stund får vi nog räkna med eftersom vi inte är

experter på Excel. Skönt att det bara är grupparbete resten av veckan också. :)

 

När jag kommer hem under eftermiddagen väntar lite pluggande. Jag hade tänkt

försöka hitta motivationen och koncentrationen så jag kan läsa ett eller två

kapitel i alla fall. Hellre litegrann än ingenting alls.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0