Promenad

Började dagen med en promenad, men idag blev det inte riktigt samma
sträcka som tidigare. Fick ihop 45 minuter, vanligtvis brukar jag
promenera 60-70 minuter men ibland får man ta en kortare väg. :)



Mina promenader har gett resultat, jag har lyckats gå ner tre kilo.
Det var inte något som jag hade planerat när jag började promenera
regelbundet, utan jag ville bara ut och röra på mig. Men igår märkte jag
att mina byxor var lösare i midjan och idag när jag vägde mig visade
vågen att jag gått ner tre kilo. Härligt. :) Då gäller det bara att försöka
hålla den här vikten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0