Onsdag

Den här onsdagen började med lock i örat, en jävlig hosta och
ösregn. Ingen vidare bra start på dagen.. Känner mig inte alls
taggad inför vad som komma skall under dagen. Det känns som
att det kommer bli en lång dag på universitetet och när jag kommer
hem väntar lite pluggande. Inte alls peppad på det men men.



Jag hoppas dagen flyter på bra i alla fall och att tiden springer iväg.
Men innan jag får åka hem igen ska jag närvara vid en datorövning
samt ett grupparbete.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0