Måndag

Ute är det regnigt, blåsigt och väldigt grått. Rena rama höstvädret.
Jag känner för att ha på mig mjuksbyxor och en stor mysig kofta,
kura ihop i soffan och sitta där hela dagen. Men tyvärr går det inte.
Skolan kallar..

Det känns som att det här kommer bli en jobbig vecka, börjar tidigt
varje dag. Full rulle från morgon till kväll. Nå ja, det är bara att
vänja sig. Men nu är det dags att fixa till sig inför dagen, om en och
en halvtimme sitter jag på bussen påväg mot skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0