Hemska matte

Idag blev jag tokig på föreläsningen, seriöst. Varför ska vi kunna räkna
de där komplicerade sakerna? Jag fattade verkligen nada av dagens
föreläsning. Jag försökte verkligen förstå men ingenting ville fastna,
nej usch vilken dag. Grupparbetet däremot gick bra, på mindre än tre
timmar hann vi göra klart det sista. Så nu är arbetet inlämnat och
vi är helt lediga imorgon, härligt! :)

Nu vankas det mat för jag håller på att hungra ihjäl. Skönt att inte
behöva plugga eller något ikväll. Istället blir det en lugn kväll framför
tv:n för att kurera mig på bästa möjliga sätt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Usch, alltid jobbigt när man inte förstår :/

2011-09-19 @ 17:55:09
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0