Fredag



Den här fredagen var det tungt att kliva upp från sängen. Mobilen larmade
strax efter 08.00, men jag låg kvar och myste med Diesel till efter
08.30. När jag väl klev upp kändes det som att jag hade tio kilo grus
i ögonen på grund av tröttheten. Men den här helgen blir det att lägga sig
tidigare så jag får träna lite inför skolstarten på måndag. Inte för att det
lär bli några problem, har ju lagt mig tidigt vissa kvällar och det har gått
hur bra som helst.  :)

Snart är det dags att traska ner i tvättstugen, det är anledningen till
varför jag inte kunde sova lika länge som jag brukar. Vad som händer
sedan får vi se. Inga planer alls för dagen. Kanske borde börja förbereda
litegrann inför skolstarten? Måste hitta anteckningsblock, min kalender och
så vidare..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hihi, lilla sötingen!

2011-09-02 @ 20:21:10
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0