Effektiv

Vanligtvis brukar jag ta det hyffsat lugnt under söndagarna (om vi bortser
från tvättandet), men idag har det varit ett undantag. Den här söndagen
har det varit full fart hela dagen. Jag har fixat och förberett inför
morgondagen med diverse olika saker, sedan har jag sprungit upp och
ner i tvättstugan flera gånger, diskat och så vidare.



Nu när jag ändå är igång tänkte jag läsa litegrann i en bok. Ta igen
litegrann från en föreläsning som var under veckan. Men om en timme
blir det att trycka på paus-knappen, haha. Då tänker jag se tv och ta
det lugnt resten av kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0