Effektiv



Den här dagen har jag och älsklingen varit riktigt effektiva.
Flera maskiner tvätt har blivit tvättade, lägenheten är städad,
disken är borta och vi har handlat. Ni ser, en hel del har blivit
gjort idag. Skönt.  :)

Nu sitter jag bänkad i soffan framför Andra Avenyn. Åh vad jag
har saknat den serien, helt sjukt. Så nu är jag typ världens lyckligaste
som får se hela säsongen, haha.  :D Ska sitta bänkad här resten av
kvällen och vila upp mig ordentligt inför kommande skolvecka för det
kommer bli en riktigt tuff vecka med massa skoljobb.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0