Andra avenyn

De senaste dagarna har jag varit sjukt sugen att se gamla tv-serier
som Andra avenyn, Skilda världar, Nya tider och så vidare.
Suget blev ju inte mindre precis när man kikar in till Sanne och ser
att hon tittar på Andra avenyn, hihi.



Så idag har jag tagit tag i saken och voilá! Nu har jag första
säsongen av Andra avenyn. Har redan sett några avsnitt men
det blir många fler eftersom jag har planerat att sitta här några timmar.  :)
Åh som jag saknat denna serie!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: julia

Åh den serien var det bästa jag visste, missade inte ett enda avsnitt haha, får fixa ner det igen :D



Svar: tyckte jag med:)

2011-09-24 @ 22:52:20
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/
Postat av: Rosanne

Haha :) Men det är ju bra och jag älskar hamza han är ju bara för kul! :D

2011-09-25 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0