Torsdag



Den här morgonen bjöd på sovmorgon till 08.00, skönt. Hade god lust
att sova längre eftersom Diesel låg brevid mig på kudden och gosade,
men så blev det inte. Lika bra att kliva upp och tentaplugga lite innan
jag ska till universitetet. Då slipper jag plugga lika mycket ikväll.  :)

Nu har jag varit vaken snart två timmar och fortfarande inte börjat plugga.
Men snart ska jag göra det. Bara kolla Facebook och några bloggar före, haha.
Hinner plugga drygt två timmar i alla fall innan jag ska iväg, alltid bättre
än ingenting alls.  :) Bara morgondagen kvar, sen är det helg och jag längtar
så sjukt mycket efter det. Dock kommer det bli en hel del tentapluggande
under dagarna men ändå..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0