Tisdag

Usch, jag känner mig som en zombie just nu. Jag är trött och fryser,
och det är alldeles mörkt och kallt ute, så just nu hade det inte suttit
fel att krypa ner under täcket och sova någon timme. Tyvärr går inte
det eftersom jag har en obligatorisk skoldag framför mig ända till 16.30.
Jag får helt enkelt gotta ner mig under täcket ikväll när jag har
kommit hem från universitetet, ätit middag och så vidare.

Nu ska jag fixa till mig, försöka få upp värmen litegrann och göra
något åt min trötthet. Kanske får busa lite me Diesel för att hålla
mig vaken, han är då redan überpigg, haha.  :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0