Stan

Dagen har jag spenderat tillsammans med älsklingen på stan, myspys.
Sprang runt i några affärer vilket ledde till att jag kom hem med en
hel del. Dock var det bara nödvändigheter så det var inga onödiga köp
idag.  :)

Resten av eftermiddagen/kvällen blir lugn här hemma. Ska hoppa in i
duschen om ett tag, och sedan blir det att mysa ner sig i soffan framför
Andra Avenyn. En mysig kväll som väntar med andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

allt är toppen med mig :D

vad hittar du på?:)

2011-10-10 @ 20:57:19
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0