Söndag

Klockan är bara lite efter 10 och det är söndagmorgon, men det
hindrar inte mig från att vara ambitiös. Efter nio timmars sömn
ska jag nu sätta mig och plugga litegrann. Hinner plugga nästan
två timmar innan jag ska ner i tvättstugan, sedan får jag helt enkelt
varva tvättstugan med pluggandet i någon timme.



Idag har jag ingen "Söndagsångest", ni vet den där känslan som
man får typ varje söndag? Men idag finns den inte, och det är så
jäkla skönt. Beror nog på att jag är ledig ännu imorgon. Härligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Jodå, helt okej :)

2011-10-09 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0