Schema

 

Idag blir det en lång obligatorisk dag på universitetet. Mellan 08.30 - 16.30

ska vi ha en PPU-dag (personlig och professionell utveckling). Idag kommer

temat vara Stress, och vi ska få lyssna på diverse olika människor som

ska prata om stress och sedan ska vi göra gruppövningar. Känns som att

det kommer bli en rolig och intressant dag, bara min trötthet går över.. :)

Dock hade jag gärna sett att dagen skulle vara lite kortare, men man

kan inte få allt man önskar.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0