Schema

 

En kort skoldag på två timmar idag, skönt. 13.15 är det en föreläsning om

Metod- och diskussionskapitlet i processövningen. Ingenting som kommer

på tentan men kan vara bra att lyssna ändå eftersom det är en del i

processövningen, och då kan det vara bra att veta vad som ska vara med där.

Eftermiddagen här hemma kommer bli likadan som igår - pluggande efter maten.

Förhoppningsvis hittar jag motivation och lyckas hålla uppe min koncentration

så jag kan plugga två-tre timmar i alla fall.   :) Men med tanke på hur det

gått de senaste dagarna ska jag inte hoppas på för mycket.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nilma

Hoppas det var intressant då :D

2011-10-27 @ 15:37:53
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0